Goodbye Cameroon! - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Anouk - WaarBenJij.nu Goodbye Cameroon! - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Anouk - WaarBenJij.nu

Goodbye Cameroon!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Januari 2014 | Kameroen, Douala

Laatste dagje in Kameroen. Vanavond om 23.55u vliegen we terug naar het koude kikkerlandje. Het voelt heel dubbel aan. Natuurlijk heb ik zin om familie, vrienden en kennissen te zien maar dat betekend wel dat ik dit hoofdstuk hier af moet sluiten. Al de mensen die ik de afgelope 3 maanden heb leren kennen en die zo langzamerhand familie zijn geworden zal ik niet meer terug zien. Ook zal ik de vriendelijkheid, de manier van leven (erg relaxed) en natuurlijk het weer erg gaan missen. Kameroen is zo langzamerhand ons tweede thuis geworden dus met pijn in ons hart nemen we afscheid van deze geweldige tijd.

De afgelope 2,5 week hebben we heel veel gezien/gedaan en meegemaakt. Zo hebben we oud en nieuw in kameroen gevierd samen met de ouders en het zusje van lisa, is mijn verjaardag geweest en zijn we het hele land doorgetrokken om alle “touristische”trekpleisters te bekijken. De ekon waterval, lake oku, de twin lakes, de menchum waterval , verschillende paleizen en nog wat andere dingen zijn voorbij gekomen. Als laatst hebben we geluierd in Limbe (op de vulkaanstranden) en hebben we de laatste week doorgebracht in Kribi. Heerlijk de hele dag aan het strand gelegen met een tropische temperatuur en een adembenemend mooi uitzicht. Goede afsluiting van onze reis dachten wij zo.

Nu zitten we in het Baptist Guesthouse in Douala waar we ook ons grote avontuur zijn begonnen. De groep is nu wel anders verdeeld. Lisa en Esther zijn donderdag avond al na huis vertrokken en Erinn is samen met haar aanhang mount Cameroon gaan beklimmen. Zij zullen zich overigens vanavond wel weer bij de groep voegen om gezamelijk terug te vliegen.

Dit was mijn laatste verslag vanuit Kameroen. Iedereen bedankt voor het lezen en morgen ben ik weer thuis. Dan kan ik alle verhalen persoonlijk en uitgebreid vertellen. Tot ziens!

xxxxx

  • 20 Januari 2014 - 15:00

    Evaristus:

    Het was leuk je te ontmoeten lieveling. Ik mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 2530
Totaal aantal bezoekers 7824

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2013 - 20 Januari 2014

Stage in Shisong, Kameroen

Landen bezocht: