Slapeloze Nachten - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anouk - WaarBenJij.nu Slapeloze Nachten - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anouk - WaarBenJij.nu

Slapeloze Nachten

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Over een paar uurtjes is het dan zover, dan kan het avontuur beginnen! Alle koffers zijn gepakt. Wat was dat een gedoe zeg. Maar liefst 3 keer opnieuw ingepakt. Uiteindelijk zat alles erin, ging de koffer niet meer dicht. Dan toch maar wat eruit halen? Opnieuw geprobeerd, Yess het lukte! Helaas alleen een beetje veeeeeel te zwaar. Tja dan zit er niks anders op dan maar weer opnieuw in te pakken en te kijken wat er thuis kan blijven. Nu zit hij dan toch echt dicht. Nog wel iets aan de zware kant maar dan kijken we de baliemedewerker op Düsseldorf maar lief aan. Het grootste gedeelte van de spullen blijft tenslotte in Kameroen, hopelijk is hier wat begrip voor.

Net voor de 10de keer afscheid genomen van mijn vriendinnen. Ze kunnen me nu al niet missen. Dat wordt nog wat, haha. Andersom geldt hetzelfde hoor meiden. Het zal niet altijd even gemakkelijk zijn. Al die bizarre, leuke, grappige en enge avonturen zonder jullie. Normaal staan jullie altijd aan mijn zijde. Gelukkig heb ik nu 5 andere hele leuke meiden waarmee ik dit kan delen.

Inmiddels lig ik al weer een uur in bed maar ben nog steeds niet moe. Het zullen de zenuwen wel zijn die me wakker houden. Ik ga nu toch proberen of ik de weg naar dromeland kan vinden. Over 3 uur is het tenslotte al weer feest. Dan zal onze reis beginnen! Spannend!!

xxx

  • 18 Oktober 2013 - 00:06

    Geert-Jan:

    Hoi Anouk,

    Het afscheid nemen en de reis zijn alweer achter dé rug.Poeh poeh...heel veel stage plezier, geniet er van en laat ons via deze manier weten hoe het je vergaat.

  • 18 Oktober 2013 - 11:02

    Ina:

    Hoi Anouk,
    Wat spannend! Ik hoop dat je daar een onvergetelijke tijd hebt, maar dat zal wel.
    Goeie reis en we kijken uit naar je verhalen.
    Groetjes, Henk en Ina

  • 19 Oktober 2013 - 15:46

    Mirjam Pennings:

    Heee anouk...
    Je reis zit er alweer op....hopelijk is alles goed gegaan.
    Nu cultuur snuiven....
    Ik wens je veel plezier en ga je blog volgen.

    Good luck meid...knuffel tante Mirjam

  • 19 Oktober 2013 - 19:20

    Loes:

    Hoi Anouk,

    Heel veel plezier op je stage in kameroen. Ben benieuwd naar al je belevenissen!!

    Groetjes van ons allemaal uit Venray
    xxx

  • 20 Oktober 2013 - 11:15

    Nancy Van Der Meijden:

    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Het zal best wel een cultuurshock zijn en de ervaringen zullen ingrijpend zijn. Ik ben benieuwd naar je verhalen... Een heel goede stage gewenst!
    Groetjes, Nancy

  • 20 Oktober 2013 - 12:39

    Syl:

    Hey Anouk, we zijn heel benieuwd naar al je verhalen ! Het zal allemaal heel erg wennen zijn, maar gelukkig zit je daar niet in je uppie. We wensen je een onvergetelijke tijd toe. De tijd die je nu doormaakt, pakt niemand je meer af. Zal soms heel leuk zijn en soms wat minder. Maar je ziet wel, iedereen leeft met je mee en is poepie nieuwsgierig. Groetjes aan de andere meiden en voor jou een dikke X GENIET ERVAN !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 7830

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2013 - 20 Januari 2014

Stage in Shisong, Kameroen

Landen bezocht: